Mitäs juot?
Putin kirjoitti:Teppo astunut korkin päälle....
Mitäs juot?
Administrator kirjoitti:Putin kirjoitti:Teppo astunut korkin päälle....
Mitäs juot?
Mitäs olen sanonut nimimerkkeihin ominaisuuksiin puuttumisesta? Se ei kuulu tälle foorumille. Pitää pystyä keskustelemaan vain asioista. Nimimerkki Putinille viimeinen varoitus.
Putin kirjoitti:Administrator kirjoitti:Putin kirjoitti:Teppo astunut korkin päälle....
Mitäs juot?
Mitäs olen sanonut nimimerkkeihin ominaisuuksiin puuttumisesta? Se ei kuulu tälle foorumille. Pitää pystyä keskustelemaan vain asioista. Nimimerkki Putinille viimeinen varoitus.
Mites nuo, kun minua haukutaan ryssän trolliksi?...
Ja mihin nimimerkin ominaisuuksiin puutuin, kun kysyin, että mitä nimimerkki teppo juo tänään?
Administrator kirjoitti:Se, mitä nimim. Teppo henkilökoht. juo tai on juomatta ei liity keskustelun aiheisiin. Se, että katsoo jonkun olevan ryssän tai USA; n trolli, liittyy mielipiteisiin. Se on sallittua. Ylläpito päättää, minkä parhaaksi näkee, eikä neuvottele päätöksistään. Tästä ei enempää.
Teppo kirjoitti:Näin käy kun terroristijärjestö Hamas aloitti koko selkkauksen.
Olisi pitänyt jättää hyökkäämättä.Mutta ei, vaikka aivan hyvin tiesivät, miten Israel reagoi.
Putin kirjoitti:Teppo kirjoitti:Näin käy kun terroristijärjestö Hamas aloitti koko selkkauksen.
Olisi pitänyt jättää hyökkäämättä.Mutta ei, vaikka aivan hyvin tiesivät, miten Israel reagoi.
Kyllä se oli Israel, joka tuon aikaiseksi sai...
Olisitko samaa mieltä, jos Israelin tilalla olisi Venäjä, joka iskisi ukrainalaisten kimppuun samassa tilanteessa....?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa